Поиск
  • Uliana Kolodii

Де шукати інформаційні приводи?

Мабуть, для вас вже не секрет, що, якщо вчасно зловити інформаційну хвилю і грамотно підхопити її, то можна отримати безкоштовні публікації у ЗМІ та мільйонні охоплення. Ті, хто вміє створювати цікаві інформаційні приводи регулярно, користуються популярністю серед журналістів.


Де ж шукати ті інформаційні приводи та як їх розпізнати? Ділимось кількома порадами.


1. Найобговорюваніші теми країни та світу. Тут все просто – читаєте найсвіжіші новини і розумієте як їх можна «запакувати» у вашу обгортку (можливо, маєте коментар на якусь із тем, може, ви є безпосереднім учасником подій, а , може, варто з якогось питання зібрати професійну дискусію).


2. Ваші «внутрішні» інформаційні приводи, новини вашої компанії, кадрові ротації. Але просимо вас, не робіть із мух слонів. Звільнення директора чи продаж вашої компанії може бути цікавим широкій аудиторії тоді, коли компанія вже має певну вагу, а підвищення менеджера, як і день народження фінансового директора, навряд чи когось зацікавить.


3. Аналітика та дослідження. Якщо можете зробити якісний огляд теми, що стосується вашої галузі, - робіть. Якщо зможете дати дійсно якісну аналітику, це візьмуть для публікацій та обговорюватимуть серед експертів.


4. Визначні дати, свята і т.п. День збереження довкілля, День матері, День знань, День ITшника і День лінивого кота (якщо такий є) – все це може бути інформаційним приводом для ваших активнсотей, а ті в свою чергу – для уваги вашої цільової аудиторії.


5. Законотворчі зміни, заяви влади. Аналізуйте як ті чи інші законодавчі зміни вплинуть на вашу справу, як може змінитись ситуація у вашій галузі. Маєте коментар чи прогноз – розповідайте.


6. Соціальні ініціативи. Якщо ви організовуєте чи берету участь у певному соціальному проєкті, розкажіть про це. Звісно, бажано, щоб участь, як і сам проєкт, мали цікаві формати та резонували із актуальними темами.


7. «ЧП», або інтриги, скандали, розслідування. Вам такого не побажаємо, але якщо ви стали об’єктом певних «розбірок» - чи то нападів конкурентів, чи хакерів, чи рейдерів, розказуйте про це, якщо це не суперечить вашій внутрішній політиці та стратегічним планам.


8. Професійні кейси. Якщо ваша професійна тусовка обговорює певний кейс, долучайтесь, висловлюйте свою думку, наводьте цікаві аргументи – так вас помітять та запам’ятають як компетентного фахівця у своїй справі.


9. Підсумки року в цифрах. Якщо ви вже добре знана компанія на ринку і маєте певну вагу, доцільно буде робити публічний звіт за підсумками року. Рахувати чужі гроші таки люблять, тож, якщо придумаєте такому звіту красиву обгортку, є всі шанси нагадати про себе.

Просмотров: 0

© 2019 UK Communications. Всі права захищено.